Kardverk till salu!

Häromdagen landade i min mejlbox ett erbjudande om att köpa en kardmaskin. För mig är det inte aktuellt, men kanske någon av er är intresserade. Läs mer om kardmaskinen här.

Sofia Stålnacke har köpt den från USA och endast använt den någon gång eftersom den har för liten kapacitet för hennes behov. Sofia tovar pads och gör säkert av med massor av kardflor. Hennes företag, Stålnackepadden är ett litet företag, som förutom sadelpaddar till westernhästen också tillverkar vinterkängor för frusna människofötter. Allt tovas för hand av 100 % ull. Du kan läsa mera här och även få kontaktuppgifter till Sofia.
För 17 000.- kan kardverket bli ditt!

Om Birgitta Nygren

I november 2011 startade jag KreaTov-bloggen, den 6 januari 2014 skrev jag mitt 148:de och sista inlägg på bloggen. Nu kan du följa mig på http://birgittanygren.blogspot.se/ Välkommen!
Det här inlägget postades i Butik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

